۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

«استراتژی امنیت سایبری بریتانیا» به فارسی منتشر می‌شود

«استراتژی امنیت سایبری بریتانیا» به فارسی منتشر می‌شود

«استراتژی امنیت سایبری بریتانیا» به فارسی منتشر می‌شود

«استراتژی امنیت سایبری بریتانیا» به فارسی منتشر می‌شود |

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «استراتژی امنیت سایبری بریتانیا در حوزه علم و فناوری» به‌منظور «تحلیلی بر اقدامات آتی در حوزه امنیت سایبری» در آینده نزدیک توسط نشر پشتیبان  منتشر شود.

در خلاصه‌ای از این کتاب آمده است: «مرکز امنیت ملی سایبری» در شناسایی روندهای مهم علم و فناوری از مشاوره‌های طیفی از متخصصان بخش‌های دولت انگلستان و خارج از آن استفاده می‌کند. این مهم، ناشی از مهارت‌های بسیار پراکنده و تعامل با متخصصان است و کمک می‌کند تا «مرکز امنیت ملی سایبری» بر ماهیت پیچیده فناوری‌های امنیت سایبری و مشکلاتی که دپارتمان‌های فناوری در سیاست‌گذاری‌شان با آنها مواجه می‌شوند، غلبه کنند.

در بخش دیگری از خلاصه این کتاب آمده است: استراتژی امنیت ملی سایبری به این نتیجه رسیده که دولت انگلستان به جریان اصلی استفاده از پویش چشم‌انداز برای آگاهی از سیاست‌گذاری امنیت سایبری نیاز دارد و مجموعه اقداماتی برای ارائه این مهم بر اساس اصول زیر انجام می‌شود: «اطمینان یافتن از اینکه سیاست‌گذاری توسط متخصصان فنی از فناوری‌های نوظهور مطلع است» و «دائما میزان استفاده سیاست‌گذاران از این توصیه تضمین می‌شود».

در این مقدمه می‌خوانیم: «مرکز امنیت ملی سایبری» ارتباطات محکمی با صنعت و دانشگاه برای اطمینان از دسترسی به بهترین تفکرات را دارد و دائما نحوه کار با جامعه نظامی و اطلاعاتی را بهبود می‌دهد. این مرکز با متخصصان سراسر دولت انگلستان از جمله مشاوران ارشد علمی، جوامع نظامی و اطلاعاتی و دفتر مشاور ارشد علمی در زمینه امنیت ملی همکاری می‌کند.

این کتاب توسط «شبنم امیرجاوید» به فارسی ترجمه و توسط دپارتمان ارتباطات و رسانه انتشارات پشتیبان تهیه و تدوین شده است و در آینده نزدیک روانه بازار کتاب می‌شود.

اشتراک بگذارید
قبلی «
بعدی »

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *