۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دوربین های برتر تشخیص چهره سال ۲۰۲۰

دوربین های برتر تشخیص چهره سال ۲۰۲۰

دوربین های برتر تشخیص چهره سال ۲۰۲۰

دوربین های برتر تشخیص چهره سال ۲۰۲۰ | آیا دنبال دوربین امنیتی هستید که چهره ها را تشخیص دهد.ما در اینجا ۲۰ تا از بهترین دوربین های سال ۲۰۲۰ را براتون معرفی میکنیم با سکو ایران همراه باشید.

امروزه بسیاری از دوربین های امنیتی خانه ها دارای تشخیض چهره هستند که به شما این امکان را میدهد تا چهره خانواده خود و دوستان خود را که رفت آمد زیادی دارند برای آن تعریف کنید.این دوربین ها چهره هایی را که برایشان تعریف شده باشد را تشخیص میدهند و اگر غریبه باشد هشدار میدهند .

این نرم افزار با یه سری تقیییرات ممکن هست دچار اشتباه شوند مثل تابش نور شدید زدن عینک و تقییر مدل موی بیش از حد.

خانه های شما محدوده شخصی شما است پس وجود دستگاه های تشخیص چهره قانع کننده هست و مشکلی برای حریم خصوصی افراد ب وجود نمی نمی آورد .

بیاید نگاهی به دوربین های تشخیص چهره ای که اخیرا برسی کردیم بندازیم تا ببینیم کدام مدل ها بهترین هستند این برسی میتواند به شما کمک کند تا در انتخاب دوربین تشخیص چهره خود راحت تر و با اطمینان  بیشتر عمل کنید.

Nest Hello

دوربین های برتر تشخیص چهره سال 2020

از بین دوربین های (  Nest Hello  _ Nest Cam IQ Indoor  _  Nest Cam IQ Outdoor   )  از بین این سه دوربین Nest Hello انتخاب برتر ما هست زیرا این دوربین قیمت پایین تری دارد و به صرفه تر هست باتوجه به این که همه قابلیت های رقبای خودش را هم دارد .

دوربین Nest’s IQ Indoor فقط میتواند به شما بگوید که داخل خانه شما چه کسی هست اما دوربین Nest Hello  و دوربین Nest Cam IQ Outdoor بیرون خانه جلوی درب نصب میشوند و میتواند به شما بگوید که جلوی درب شما چه کسی هست .

Nest Hello  به دلیل موقعیت مکانی از لحاظ نصب مانند تصویر بالا چون دقیقا مقابل چشم افراد قرار میگیرد خیلی بهتر از Nest Cam IQ Outdoor که قیمت بیشتری دارد میتواند تشخیص چهره بدهد.

برای استفاده از سرویس تشخیص چهره این دوربین باید در Nest Aware cloud  اشتراک داشته باشید .

Tend Secure Lynx

دوربین های برتر تشخیص چهره سال 2020

Tend Secure Lynx  فقط ۶۰ دلار قیمت دارد. با توجه به قیمت خیلی ارزان آ« ما نسبت به این دوربین تردید داشتیم اما اعتمادد ما رو با خود جلب کرد .

این دوربین نه تنها کیفیت خوبی دارد بلکه حافظه ویدئویی رایگان ۷ روزه را در اختیار شما میگذارد جالبه بدونید که تشخیص چهره این دوربین هم بر خلاف Nest Aware رایگان هست .

چهره های فامیل و دوستان خود را برای دوربین معرفی کنید . ممکن هست چهره های مشابه مانند افراد دقولو را اشتباه کند ولی اگر میخواهید بیشتر درباره این دوربین بدونید این لینک منبع خوبی برای شماست. با سکو ایران همراه باشید تا با امنیت لذت زندگی را تجربه کنید .

Nest Cam IQ Indoor

دوربین های برتر تشخیص چهره سال 2020

Nest Cam IQ Indoor با قیمت ۲۹۹ دلار شبیه به دوربین Nest Hello است .

این دوربین با ثبت نام در Nest Aware به شما اجازه میدهد از ویژگی تشخیص چهره آن استفاده کنید و کسی که جلو درب هست را شناسایی کنید.

اما همچنان قابلیت هایی هم دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

این دوربین از دسته دوربین های داخل خانه است بخاطر همین ویژگی آن بلنگو دارد که دارای دستیار گوگل هست و این ویژگی آن را متامایز کرده است دستیار گوگل میتواند به خیلی از سوالات شما مانند وضعیت آب هوا و ترافیک و خیلی چیز های دیگر به شما پاسخ دهد .

یکی دیگر از مزیت های بسیار خوب این دوربین این است که با Amazon Alexa کار میکند شما میتوانید اطلاعات خوبی را از سایت الکسا در باره این دوربین بدست بیاورید.

اشتراک بگذارید
قبلی «
بعدی »

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *