۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دوربین مداربسته Withings Home review

دوربین مداربسته Withings Home review

دوربین مداربسته Withings Home review

دوربین مداربسته Withings Home review |در طی پنج سال گذشته ، دوربین های مداربسته خانگی محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند.گذاشتن یک وقت ملاقات با متخصص و نصاب دوربین شاید برای شما دیگر کار سختی باشد.

اکنون می توانید به سادگی به فروشگاه الکترونیک محلی خود مراجعه کنید ، یک دوربین Wi-Fi بسیار قابل اعتماد خریداری کنید ، آن را به خانه ببرید و خودتان آن را پیکربندی و راه اندازی  کنید.

با توجه به افزایش تقاضا برای این واحد های دوربین مدار بسته با اندازه متوسط ، تولید کنندگان دائماً به فکر راه های جدید برای نوآوری هستند – و این دقیقاً همان چیزی است که Withings  با دوربین جدید خود یعنی “Home HD’ camera” اجرا کرده است.این سیستم به شما اجازه میدهد تمام زبانه ها و تنظیمات را از راه دور از طریق یک برنامه همراه داشته باشید که برای تلفن های هوشمند Android و تبلت های Android از طریق فروشگاه google play قابل بارگیری است.

دوربین مداربسته Withings Home review

از نظر طراحی ، Withings Home یکی از ظریف ترین سیستم های نظارت تصویر  بازار است.این دوربین از یک سنسور ۵MP CMOS با زاویه دید عریض برخوردار است که به طور ایمن در یک بدنه چوبی استوانه ای محافظ محصور شده است و اندازه ان تقریبا اندازه یک ماسوره متوسط است.

پایه دستگاه از یک قطعه پلاستیک تقویت شده سفید ساخته شده است که بطور اختصاصی خاصیت  آهنربایی دارد.

در قسمت پشتی دستگاه سه درگاه اتصال وجود دارد: میکرو USB برای برق ، اترنت برای افرادی که مایل به استفاده از یک اتصال مستقیم به اینترنت هستند و USB 2.0 برای اتصال یک چراغ جداگانه

همچنین در پشت دستگاه دو سنسور محیطی وجود دارد که در یکنواختی با آنالایزر ترکیب آلی فرار (VOC) که در قسمت بالای قفسه قرار دارد ، استفاده می شود تا هرگونه ناهنجاری در فضا را تشخیص دهد.

دوربین مداربسته Withings Home review

دوربین مداربسته Withings Home review

Setup

به سادگی محصول را از جعبه آن خارج کرده و آن را به دیوار وصل کنید ، سپس برنامه همراه را در تلفن هوشمند یا تبلت خود بارگیری و باز کنید و دستورالعمل های گام به گام بسیار ساده را دنبال کنید تا به یک شبکه Wi-Fi وصل شوید . کل مراحل تنظیم فقط ۵ دقیقه طول می کشد ، مشروط بر اینکه در این مسیر مشکلی نداشته باشید.

دوربین مداربسته Withings Home review

امکانات

دوربین مداربسته Withings Home review

علاوه بر ضبط ویدئو در Full HD (1080p) با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه ، دستگاه همچنین میکروفون و بلندگو را در خود جای داداه است ، این امکان را برای شما فراهم می کند تا با خانواده ، دوستان ، حیوانات خانگی ارتباط برقرار کنید.

این دوربین لنزی با زاویه ۱۳۵درجه ای دارد  و از بزرگنمایی نوری ۱۲ برابر با افزایش خودکار در هنگام پخش ویدئوی زنده پشتیبانی می کند.این امر به شما امکان می دهد تا زوم یا بزرگنمایی ویدیو را تغییر دهید – بنابراین در صورت تمایل می توانید توجه خود را به جزئیات کوچکتر یک اتاق معطوف کنید.همچنین این دوربین قابلیت دید در شبیی دارد که به محض غروب خورشید شروع به فعالیت کار میکند.

اگر به دنبال یک بی بی کم یا دوربین محافظت از کودک هستید Withings  ایم امکان را هم برای شما فراهم کرده است این دوربین دارای یک چراغ داخلی  است که می تواند طیفی از رنگ ها را بصورت جداگانه یا همزمان به عنوان بخشی از حالت رنگین کمان به نمایش بگذارد. همچنین یک لالایی وجود دارد که قابل پخش است.

دوربین مداربسته Withings Home review

اپلیکیشن تلف همراه

دوربین مداربسته Withings Home review

همانطور که قبلاً نیز گفته شد ، Withings Home با یک برنامه اختصاصی موبایل ارائه می شود که با خود دستگاه سینک است.این امر نه تنها باعث می شود فرآیند راه اندازی فوق العاده آسان باشد ، بلکه به شما این امکان را می دهد تا خانه خود را از هر نقطه جهان نیز کنترل کنید.

اشتراک بگذارید
قبلی «
بعدی »

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *